deny deny

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش    Sanjesh

توحید جعفریان
( پست سازمانی : کارشناس مسئول سنجش)
*****************************************
دکتری(PhD):مهندسی کامپیوتر(Architecture)
کارشناسی ارشد:مهندسی کامپیوتر (Architecture)
کارشناسی :مهندسی کامپیوتر (Software)
-زبان انگلیسی
jafarian.eng1@gmail.com
*****************************************
:Field of Specialization
PhD : Computer Engineering-Architecture
M.SC. : Computer Engineering-Architecture
B.SC. : Computer Engineering-Software







دریافت کد سوابق تحصیلی برای کنکور


Updates آپدیت آنتی ویروس NOD 32


وزیر امور خارجه آمریکا مانند دور گذشته اولین دیدار خود را پس از کاترین اشتون در ژنو با وزیر امور خارجه فرانسه انجام داد و این در حالی است که کارشکنی فرانسه در دور قبل نیز مانع از توافق طرفین شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به ژنو ، جان کری وزیر امور خارجه آمریکا که صبح امروز به منظور شرکت در مذاکرات ایران و 1+5 وارد ژنو شد با فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه که ساعاتی قبل از کری به ژنو رسیده بود ملاقات کرد.

براساس این گزارش وزیر امور خارجه آمریکا در مذاکرات قبلی ایران و 1+5 به ژنو سفر کرده بود پس از دیدار با اشتون اولین دیدار خود را با فابیوس انجام داد. این در حالی است که در مذاکرات قبلی نیز پیش از اعلام این که جان کری قرار است به ژنو بیاید فابیوس خبری از حضور خود در ژنو اعلام نکرده بود و به محض اینکه اعلام شد جان کری قرار است در مذاکرات شرکت کند فابیوس پیش از او خود را به ژنو رساند. در این دوره از مذاکرات پس از اعلام خبر حرکت جان کری فابیوس اعلام کرد که به ژنو سفر می کند و مانند گذشته ساعاتی قبل از کری وارد ژنو شد و با کاترین اشتون دیدار کرد.

لازم به ذکر است که در مذاکرات دور گذشته ایران و 1+5 در ژنو نیز وزیر  امور خارجه فرانسه بود که با کارشکنی در روند مذاکرات از توافق جلوگیری کرد. در آن دور نیز گفته می شود که فابیوس به محض ورود پیامی را به کاترین اشتون منتقل کرده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی