deny deny

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش    Sanjesh

توحید جعفریان
( پست سازمانی : کارشناس مسئول سنجش)
*****************************************
دکتری(PhD):مهندسی کامپیوتر(Architecture)
کارشناسی ارشد:مهندسی کامپیوتر (Architecture)
کارشناسی :مهندسی کامپیوتر (Software)
-زبان انگلیسی
jafarian.eng1@gmail.com
*****************************************
:Field of Specialization
PhD : Computer Engineering-Architecture
M.SC. : Computer Engineering-Architecture
B.SC. : Computer Engineering-Software







دریافت کد سوابق تحصیلی برای کنکور


Updates آپدیت آنتی ویروس NOD 32



  وزیر آموزش و پرورش در جلسه معارفه رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش بر ضرورت ارتقاء دانش آموزان از حافظه محوری به سطوح بالاتر یادگیری تاکید کرد.

باید تلاش کنیم دانش آموزان از حافظه محوری به سطوح بالاتر یادگیری ارتقاء یابند



وزیر آموزش و پرورش در جلسه معارفه رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش بر ضرورت ارتقاء دانش آموزان از حافظه محوری به سطوح بالاتر یادگیری تاکید کرد.





به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، دکتر علی اصغر فانی در جلسه معارفه دکتر عمادی رئیس جدید مرکز سنجش آموزش و پرورش که ساعت 15 روز چهارشنبه۹۲/۸/۸ در سالن جلسات مرکز فوق تشکیل گردید ،با اشاره به دو ماموریت مهم این مرکز افزود: اولین ماموریت مرکز سنجش کنترل کیفیت آموزش است و در این راه باید با طرح سئولات مناسب دانش آموزان را از حافظه محوری به سمت یادگیری در سطوح بالاتر سوق داد.

وی کنترل و ارزیابی طرح ها و برنامه های آموزشی و پرورشی را از ماموریت های دیگر این مرکز برشمرد و اضافه نمود با ارزیابی دقیق مشخص می شود طرح های اجرا شده تا چه اندازه موفق بوده و یا در اجرا با چه موانعی روبرو بوده اند

دکتر فانی با اشاره به مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی مبنی بر حذف کنکور اضافه کرد باید ساز و کار اجرای این مصوبه آماده شود که با کم رنگ کردن کنکور و تقویت جایگاه امتحانات داخلی مدارس می توان به این هدف دست یافت

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با حضور دکتر عمادی که شخصیتی فرهیخته و دانشگاهی و آشنا با پژوهش هستند و بهره گیری از نظرات افراد با تجربه و توانمند این امر محقق گردد.

وی با اشاره به سطوح مختلف یادگیری بلوم افزودباید تلاش کنیم دانش آموزان از حافظه محوری به سطوح بالاتر یادگیری ازجمله کاربرد، ترکیب و ارزشیابی و قضاوت ارتقاء یابند.

گفتنی است در این جلسه دکتر کفاش مشاور وزیر و سرپرست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی، بطحایی مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی،دکتر حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و جمعی از روسای مراکز و مدیران کل حوزه ستادی حضور داشتند .

این گزارش می افزاید در پایان این جلسه حکم انتصاب دکتر عمادی توسط دکتر فانی به وی اعطا شد و از زحمات عرفی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

شایان ذکر است دکتر عبدالرسول عمادی دکترای تاریخ علم و مدرس دوره دکترای تاریخ علم هستند که سابقه مدیر کلی آموزش و پرورش استان های بوشهر و خوزستان را نیز در کارنامه شغلی خود دارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی