deny deny

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش    Sanjesh

توحید جعفریان
( پست سازمانی : کارشناس مسئول سنجش)
*****************************************
دکتری(PhD):مهندسی کامپیوتر(Architecture)
کارشناسی ارشد:مهندسی کامپیوتر (Architecture)
کارشناسی :مهندسی کامپیوتر (Software)
-زبان انگلیسی
jafarian.eng1@gmail.com
*****************************************
:Field of Specialization
PhD : Computer Engineering-Architecture
M.SC. : Computer Engineering-Architecture
B.SC. : Computer Engineering-Software







دریافت کد سوابق تحصیلی برای کنکور


Updates آپدیت آنتی ویروس NOD 32


مدیرکل سازمان مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش از رتبه بندی مدارس غیردولتی از ابتدای مهر ماه خبر داد و  گفت: کارگروه رتبه بندی مدارس غیردولتی به منظور تدوین شاخص های مورد نظر تشکیل شده است و با تعیین شاخص ها، مدارس غیردولتی دوره اول و دوم ابتدایی و دوره اول و دوم متوسطه به سه سطح عالی،خوب و متوسط رتبه بندی می شوند.

مجتبی زینی وند در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: چهار کارگروه تعیین شاخص ها برای رتبه بندی مدارس غیردولتی در دوره های اول و دوم ابتدایی و متوسطه تشکیل شده است و تا پایان شهریور ماه شاخص های اینگونه مدارس مشخص می شود و از ابتدای مهر ماه رتبه بندی مدارس غیردولتی آغاز می شود.

وی گفت: در الگوی تعیین شهریه مدارس غیردولتی یکی از آیتم ها، رتبه بندی مدارس است و قطعاً برای سال تحصیلی 94 - 93 رتبه بندی مدارس غیردولتی در میزان شهریه مدارس نیز تاثیرگذار خواهد بود.

زینی وند با بیان  اینکه مدارس غیردولتی به سه رتبه عالی، خوب و متوسط تقسیم بندی می شوند، درباره اینکه در حال حاضر برخی از مدارس خود را به عنوان مدارس درجه یک با در نظرگرفتن رتبه بندی اموزش و پرورش معرفی می کنند، افزود: از نظر ما چیزی به اسم رتبه بندی مدارس غیردولتی وجود نداشته است. چرا که رتبه بندی فرآیند دارد که هیچ کدام از مدارس این فرآیند را طی نکرده و از نظر ما هیچ مدرسه ای در حال حاضر درجه یک یا دو نیست و باید مدیران این مدارس تا مشخص شدن تعیین شاخص ها منتظر بمانند.

اعلام شرایط پرکردن صندلی های خالی مدارس غیردولتی

مدیرکل سازمان مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش همچنین در توضیح نحوه جایگزینی دانش آموزان مدارس دولتی در مدارس غیر دولتی گفت: جذب دانش آموزان مدارس دولتی در غیردولتی که تحت عنوان "تکمیل ظرفیت صندلیهای خالی" معرفی می شود، متناسب با دستورالعمل وزارت اموزش و پرورش و سازمان مدارس غیردولیت است.

وی ادامه داد: در این دستورالعمل نحوه جذب دانش آموز، اولویت و شرایطی که مدرسه می تواند دانش آموز را جذب کند به تفکیک اعلام شده است.

به گفته زینی وند، نخستین شرط آن است که مدیر مدرسه باید آمادگی خود را اعلام کند، مدرسه باید صندلی خالی برای جذب دانش آموز داشته باشد، کیفیت بخشی از نظر اموزشی و پرورشی مورد تایید شورای  منطقه آموزش و پرورش باشد.

وی درباره تعیین تکلیف شهریه دانش آموز جذب شده نیز گفت: آموزش و پرورش مطابق با سرانه دانش آموزی به مدیر مدرسه شهریه می دهد. در سال گذشته سرانه دانش آموزی رقمی در حدود یک میلیون و 300 هزار تومان اعلام شده بود که این میزان شهریه را آموزش و پرورش به مدیر مدرسه غیردولتی پرداخت می کند.

زینی وند ادامه داد: پرداخت این میزان شهریه در شهرستان ها از طرف آموزش و پرورش به ضرر مدیر مدرسه نیست، چرا که شهریه مدارس غیردولتی در شهرستان ها تقریباً همین میزان است. اما ممکن است این میزان شهریه برای شهر تهران برای دانش آموز کافی نباشد که در نهایت مدیر مدرسه شرایط را پذیرفته است.

وی درباره اینکه آیا این اقدام منجر به تفاوت در نوع آموزش در اینگونه از مدارس نمی شود، تصریح کرد: قطعاً تفاوتی در نوع آموزش وجود ندارد و مدیر مدرسه خود می پذیرد که به جای داشتن صندلی خالی مبلغی را از آموزش و پرورش که مصوب بودجه کشور است، دریافت کرده و صندلیهای خالی را پر کند.

زینی وند در پاسخ به این سئوال خبرنگار مهر درباره آزمون و مصاحبه های مدارس غیردولتی گفت: تمامی مصاحبه های مدارس غیردولتی باید علمی باشد، البته برخی از مدارس متناسب با شرایط اعلام شده در اساسنامه برخی سئوالات را از دانش آموزان می پرسند که اگر اساسنامه به تایید شورای نظارت منطقه رسیده باشد از نظر ما ایرادی ندارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی