deny deny

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش    Sanjesh

توحید جعفریان
( پست سازمانی : کارشناس مسئول سنجش)
*****************************************
دکتری(PhD):مهندسی کامپیوتر(Architecture)
کارشناسی ارشد:مهندسی کامپیوتر (Architecture)
کارشناسی :مهندسی کامپیوتر (Software)
-زبان انگلیسی
jafarian.eng1@gmail.com
*****************************************
:Field of Specialization
PhD : Computer Engineering-Architecture
M.SC. : Computer Engineering-Architecture
B.SC. : Computer Engineering-Software







دریافت کد سوابق تحصیلی برای کنکور


Updates آپدیت آنتی ویروس NOD 32


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سهم این وزارتخانه از بودجه عمومی کشور سهم مناسبی نیست، گفت: سهم آموزش و پرورش از بودجه عمومی کشور زیر 10 درصد است که این بودجه مناسبی نیست اما امیدواریم با تاکید رهبری و رئیس جمهور در وضعیت اقتصادی این وزارتخانه گشایشی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر فانی در شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز که عصر امروز شنبه در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد با بیان این مطلب گفت: اگر خیرین مدرسه ساز نبودند قطعا آموزش و پرورش با چالش های جدی تری در حوزه تعلیم و تربیت مواجه می شد. پس از آنکه خیرین مدرسه ساز بوجود آمد خیرین در حوزه های دیگری همچون خیرین سلامت، خیرین دانشگاه ساز، خیرین ازدواج نیز ایجاد شد که پیشتاز همه آنها خیرین مدرسه ساز بوده که این همه نشان از یک تجربه مفید است.

وی با بیان اینکه باید تجربه خیرین مدرسه ساز تدوین شود، گفت: این بزرگواران تجربه موفقی در زمینه ساخت و ساز و حتی اداره مدرسه با تکیه بر فرهنگ ایرانی – اسلامی و کمک مردم داشتند که از آن باید در آموزش و پرورش استفاده کرد.

فانی خطاب به رئیس سازمان نوسازی مدارس افزود: از این سازمان می خواهم این تجربه خیرین مدرسه ساز را مستند سازی کرده و حتی به زبانهای دیگر نیز ترجمه کند.

وی با اشاره به وجود پروژه های نیمه تمام گفت: در حال حاضر 1200 پروژه آموزشی با 5 هزار و 700 کلاس درس و 900 هزار متر مربع زیربنا توسط خیرین در حال ساخت و ساز است. این آمار حاکی از آن است که پس از انقلاب روزانه 7.5 کلاس درس توسط مردم در پهنه آموزش و پرورش کشور ایجاد شده است.

به گفته وزیر آموزش و پرورش این وزارتخانه با محدودیت هایی مواجه است چرا که از نظر حجمی بزرگترین دستگاه کشور به حساب می آید و یک میلیون معلم و کارمند در 105 هزار مدرسه مشغول به تعلیم و تربیت به دانش آموزان هستند؛ دانش آموزانی که تک تکشان از موهبت و لطف خیرین بهره مند شده و اینها هستند که در 20 سال آینده کشور را اداره می کنند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به سهم اندک بودجه آموزش و پرورش از سهم بودجه عمومی کشور که زیر 10 درصد است گفت: 98 درصد اعتباری که در اختیار داریم صرف پرداخت حقوق می شود به عنوان مثال از 21 هزار میلیارد تومان بودجه آموزش و پرورش در سال 93 حدود 98 درصد برای حقوق معلمان اختصاص داده می شود و در حدود 200 میلیارد تومان اعتبار در اختیار ما قرار می گیرد که این رقم در مقایسه با حجم کار بسیار اندک است.

وی توضیحات خود را اینگونه تکمیل کرد: یکی از سیاست های اصلی ما در آموزش و پرورش توسعه مشارکت در بخش مردمی و در سال تحصیلی 93-94 لایه هایی از آن را انجام می دهیم.

وی همچنین درباره پروژه های نیمه تمام نیز گفت: امسال با مجوز شورای اسلامی این اجازه را پیدا کردیم تا این پروژه های نیمه تمام که در حدود 6 هزار پروژه است در اختیار خیرین قرار بگیرد که اگر میانگین این شش هزار پروژه را 5 کلاس درس برای هر کدام در نظر بگیریم 30 هزار کلاس درس به فضاهای آموزشی اضافه می شود که امیدواریم این بار نیز خیرین کمک و مشارکت لازم را برای تکمیل این پروژه ها به ما بکنند.

نظرات  (۱)

با سلام وخسته نباشید خدمت همکار ارجمند آقای مهندس جعفریان و همکارا ن محترم سنجش وبا تشکر از وبلاگ و مطالب بسیار خوبتان ، به نظر اینجانب با توجه به لزوم و اهمیت آموزش و پرورش و ولزوم ایجاد تحول و توجه بیشتر و بهتر به این نهاد با ارزش و با توجه به تاکیدات و توجهات خاص مقام معظم رهبری که همواره نظر مثبت و خاصی به معلمین دلسوزو نهاد آموزش و پرورش داشته و همواره با بیانات خود لزوم توجه به آموزش و تعلیم و تربیت آینده سازان میهن اسلامی را تاکید فرموده اند، چرا که بنابه فرمود ه معظم له :(ما در آموزش و پرورش احتیاج به تحول داریم.) و همواره معلمین دلسوزو قانع این امر را مد نظر داشته و در راه ارتقای علمی و تربیتی و پرورشی نونهالان کشورمان از جان مایه می گزارند، فلذا ایجاد تحول همواره در سایه توجه و دلسوزی مسئولین محترم و همچنین با اختصاص بود جه بیشتر می تواند میسر گرد د.چرا که اختصاص 10درصد بودجه به چنین نهاد بار زشی نمی تواند فضای بهترو امکانات بیشتر را جهت پیشرفت و تحول در آموزش و پررورش داشته باشد، مگر احداث مدارس وتجهیزآنها چگونه میسر می شود در صورتی که از کل بودجه تنها سهم د و درصدی به آن می رسد؟! و چرا نباید بوجه خاصی غیر از حقوق معلمین دلسوز و محترم وقانع به این امر اختصاص یابد؟ و چگونه ممکن است تنها با 2 در صد با قی مانده از کل بودجه آموزش و پرورش بستر لازم جهت ارتقای سطح علمی و فرهنگی نونهالان کشور فراهم گردد ؟! از طرفی با توجه به اهمیت توجه به جوانان و دانش آموزانی که همواره در سطوح مختلف علمی و المپیاد های جهانی در زمینه های مختلف همواره برسکوی افتخار ایستاده اند امری واجب وضروری می باشد و قطعا این امر مورد توجه و مد نظر مسئولین بود ه و می باشد ..همواره پیشرفت و افتخار هر کشوری در سایه توجه به آموزش و پرورش آن کشور میسر خواهد بود مگر آموزش و پرورش نهادی کم ارزش و خدای ناکرد ه غیر مهمی است که نباید مثل سایر نهاد هاو ارگانهای مهم کشوری به آن سهم بیشتری قایل شد؟ چرا که به نظر بنده آموزش و پرورش چه بسا سهم بیشتر و بهتری باید داشته باشد تا با ایجاد مراکز علمی و احداث مدارس وتجهیز آنها دیگر کمبودی در چنین نهادی مشاهده نگردد درست است سهم خیرین در این امر بسیار خوب بوده و مشهود است اما دولت کریمه و مسئولین محترم قطعا نظر لطف خود را دریغ نخواهند فرمود... ( با تشکر تنهائی ناحیه یک)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی