deny deny

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش    Sanjesh

توحید جعفریان
( پست سازمانی : کارشناس مسئول سنجش)
*****************************************
دکتری(PhD):مهندسی کامپیوتر(Architecture)
کارشناسی ارشد:مهندسی کامپیوتر (Architecture)
کارشناسی :مهندسی کامپیوتر (Software)
-زبان انگلیسی
jafarian.eng1@gmail.com
*****************************************
:Field of Specialization
PhD : Computer Engineering-Architecture
M.SC. : Computer Engineering-Architecture
B.SC. : Computer Engineering-Software







دریافت کد سوابق تحصیلی برای کنکور


Updates آپدیت آنتی ویروس NOD 32


رئیس مرکز رشد فرآورده های دارویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از کسب مجوز سازمان غذا و دارو به منظور تولید قرص کروسین در یکی از شرکتهای مستقر در این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر بیژن ملائکه با اعلام این خبر افزود: این قرص پس از طی مراحل تولید ماده اولیه توسط اعضاء هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ثبت اختراع و انجام مطالعات بالینی مجوز تولید را دریافت کرده است.

وی خاطر نشان کرد: خواص ضد افسردگی این دارو با همکاری دکتر مهاجری، دکتر سجادی و دکتر هادیزاده از اعضای هیات علمی دانشکده داروسازی و دکتر طلایی از اعضای هیات علمی گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در یک مطالعه بالینی به اثبات رسیده است.

رئیس مرکز رشد فرآورده های دارویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: در این تحقیق اثرات بارز درمانی کروسین برافسردگی، اضطراب و سلامت عمومی بیمار در مقایسه با دارونما به اثبات رسید.

ملائکه خاطر نشان کرد: این دارو که از منشاء زعفران بدست می آید اصلی ترین آنتی اکسیدانت آن محسوب می شود و بسیاری از خواص درمانی زعفران به این جزء نسبت داده می شود.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهداظهار داشت: از دیگر خواص کروسین می توان به پیشگیری یا درمان اختلالات شبکیه چشم، درمان آلزایمر و اختلالات نعوظی در مردان اشاره کرد.

ملائکه با اشاره به اینکه تعیین دوز دقیق مصرفی برای هر یک از اختلالات نیاز به مطالعات بالینی دارد خاطر نشان کرد: کروسین به عنوان مکمل و آنتی اکسیدانت قوی و پیشگیری کننده سرطان با دوزهای پایین و یا در درمان چاقی و رژیمهای کاهش وزن با دوزهای بالاتر ضمن بی خطری بسیار موثر است.

قرص کروسین برای نخستین بار در شرکت "پویش داروی سینا" (از مراکز مستقر در مرکز رشد فرآورده های دارویی) تولید می شود و امید است با حمایتهای مادی و معنوی دانشگاه به عنوان یک محصول دانش بنیان توسط اعضاء هیات علمی دانشکده داروسازی به مرحله تولید انبوه برسد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی