deny deny

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش    Sanjesh

توحید جعفریان
( پست سازمانی : کارشناس مسئول سنجش)
*****************************************
دکتری(PhD):مهندسی کامپیوتر(Architecture)
کارشناسی ارشد:مهندسی کامپیوتر (Architecture)
کارشناسی :مهندسی کامپیوتر (Software)
-زبان انگلیسی
jafarian.eng1@gmail.com
*****************************************
:Field of Specialization
PhD : Computer Engineering-Architecture
M.SC. : Computer Engineering-Architecture
B.SC. : Computer Engineering-Software







دریافت کد سوابق تحصیلی برای کنکور


Updates آپدیت آنتی ویروس NOD 32


وزیر آموزش و پرورش پیشنهاد کرد برای جبران کمبود اعتبارات آموزش و پرورش مدارسی که قابلیت تغییر کاربری و تبدیل به ساختمان های اداری و تجاری دارند با کمک مدیریت شهری تغیر کاربری دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش با حضور در جلسه علنی روز سه شنبه شورا با بیان این که آموزش و پرورش یکی از گسترده ترین دستگاه های کشور است گفت: در آموزش و پرورش 105 هزار مدرسه، 12.5 میلیون دانش آموز، یک میلیون نفر معلم و کارکنان آموزش و پرورش، 750 منطقه آموزش و پرورشی و 32 اداره کل در حال فعالیت هستند. هر تصمیمی در آموزش و پرورش کل جامعه را متاثر می کند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش سازمانی است که فرهنگ را به آیندگان منتقل می کند.

فانی با اشاره به میانگین سواد معلمان در سراسر کشور گفت: بیش از 66 درصد معلمان ما دارای تحصیلات لیسانس هستند و میانگین سواد در میان آنها 15 کلاس است.

وی ادامه داد: هر ساله 10 درصد از کارکنان آموز و پرورش بازنشسته می شوند و تا 10 سال آینده نیمی از کارکنان این وزارتخانه بازنشسته خواهند شد که ما برنامه ریزی های لازم را در این زمینه انجام خواهیم داد.

وزیر آموزش و پرورش با کاهش سهم اعتبارات آموزش و پرورش در سال های اخیر گفت: در سال 80، 23 درصد اعتبارات به آموزش و پرورش اختصاص یافت که در سال 93 این رقم به 13 درصد رسیده است البته در دولت یازدهم ما شاهد افزایش اعتبارات در حوزه آموزش و پرورش بوده ایم اما 98.5 درصد این اعتبارات صرف هزینه های حقوق پرسنل می شود و تنها 300 میلیارد تومان برای فعالیت های کیفی صرف می شود.

وی با بیان این که نقش معلم در آموزش و پرورش نقش اصلی است گفت معلمان ما به دلیل مشکلات معیشتی انگیزه لازم را ندارند تا به خوبی نقش خود را در فرآیند تعلیم و تربیت ایفا کنند.

فانی تاکید کرد: نباید تنها به بودجه های دولتی در اداره آموزش و پرورش اکتفا کرد. همه دولت ها آمدند و رفتند اما آموزش و پرورش آنی که باید بشود نشد. ما برای تحقق اهداف آموزش و پرورش به دنبال توسعه مشارکت در آموزش و پرورش هستیم.

وی با بیان این که در لایحه بودجه 93 پیشنهاد داده ایم که بتوانیم فضاهای آموزشی که موقعیت اداری و تجاری دارند تبدیل به احسن شوند گفت: دولت و مجلس این موضوع را تصویب کرده و شورا و شهرداری می توانند را ین زمینه کمک کمنند که برخی از مدارس ما تبدیل به فضاهای تجاری، اداری شوند و از آن سو پیامدهایی که از این زمینه به دست می آوریم صرف کیفی بخشی آموزش و پرورش کنیم.

وزیر آموزش و پرورش همچنین درخواست کرد شهرداری ها با ایجاد فضاهای سبز و رفاهی به مدارس کمک کنند، گفت: همچنین از شهرداری می خواهیم مساعدت های لازم در خصوص تملک زمین در فضاهای اطراف تهران به خصوص غرب و شرق پایتخت که ساخت و ساز در آن افزایش یافته و نیاز به مدرسه سازی است با ما همکاری کنند.

وی پیشنهاد کرد: مدارس کشور در زمان هایی که استفاده نمی شود در اختیار شهروندان قرار بگیرد و از آن سو فرهنگسراها در زمان هایی که خالی است به یاری مدارس آمده و امکان استفاده از مکان های تفریحی و رفاهی آنها برای دانش آموزان فراهم شود.

فانی درخواست کرد: روند ساخت مدرسه که در حال حاضر از تسهیلات خوبی برخوردار است مراحل اداری را کسب تا آسانتر بتوان مدرسه سازی کرد.

برخی مدارس با یک زلزله 5 ریشتری فرو می ریزند

در ادامه این جلسه اسماعیل دوستی با اشاره به مدارسی که در بافت فرسوده قرار دارند گفت: برخی از مدارس ما با یک زلزله 5 ریشتری تخریب می شوند و باید برای امنیت بیشتر مدیریت شهری و آموزش و پرورش به ساماندهی مقاوم سازی این مدارس اقدام کنند.

وی پیشنهاد کرد: شهرداران مناطق نیز در شورای آموزش و پرورش عضو شوند.

علیرضا دبیر نیز در این جلسه از وزیر آموزش و پرورش درخواست کرد به زبان دوم در مدارس اهمیت بیشتری داده شود زیرا مبنای توسعه در دنیا آموختن زبان بین المللی است که متاسفانه در ایران این اتفاق نمی افتد.

وی درخواست کرد موضوع شوراها نیز در کتاب های درسی گنجانده شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی