deny deny

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش    Sanjesh

توحید جعفریان
( پست سازمانی : کارشناس مسئول سنجش)
*****************************************
دکتری(PhD):مهندسی کامپیوتر(Architecture)
کارشناسی ارشد:مهندسی کامپیوتر (Architecture)
کارشناسی :مهندسی کامپیوتر (Software)
-زبان انگلیسی
jafarian.eng1@gmail.com
*****************************************
:Field of Specialization
PhD : Computer Engineering-Architecture
M.SC. : Computer Engineering-Architecture
B.SC. : Computer Engineering-Software







دریافت کد سوابق تحصیلی برای کنکور


Updates آپدیت آنتی ویروس NOD 32


موسی احمدی

بوشهر - رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی عزم خود را جزم کردند که وزیر آموزش و پرورش استیضاح شود.حجت الاسلام موسی احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: وزیر آموزش و پرورش علی‌رغم وعده‌هایی که داد نتوانسته است در زمینه معیشت و رفاه فرهنگیان اقدامات موثری انجام دهد.نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر در زمان رای اعتماد، وعده‌هایی داد و همچنین در کمیسیون‌ها و ماه‌های قبل، قول‌هایی داد ولی عملیاتی نشد و نتوانسته است از حقوق معلمان در هیئت دولت دفاع کند.احمدی بیان داشت: متاسفانه شکاف حقوق فرهنگیان عزیز و همچنین دیگر کارکنان دولت بیشتر شده است و این قشر تاثیر گذار جامعه، از لحاظ معیشت و رفاه متاسفانه در وضعیت مطلوبی نبوده و در تنگنا هستند.

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: با توجه به حقوق کم فرهنگیان، تبعیض بین حقوق فرهنگیان و دیگر کارمندان دولت، عدم تکریم معلمان بازنشسته که حقوق و مزایای بازنشستگی آنان درست پرداخت نمی‌شود و اینکه بسیاری از فرهنگیان گلایه‌‌مند هستند که وزیر نتوانسته است اقدامات مثبتی انجام دهد، استیضاح دکترفانی در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از دیگر موارد استیضاح این است که فانی نتوانسته در هیئت محترم دولت به خوبی از حقوق فرهنگیان دفاع کند و در زمینه معیشت و رفاه معلمان اقدامات مثبتی انجام نداده است.

فضای مجلس با فانی نیست

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با بیان اینکه از امضاء کنندگان طرح استیضاح بوده است خاطرنشان کرد: در زمینه آینده این قشر بزرگ جامعه، واقعا نگرانی وجود دارد و بر آن شدیم که وزیر استیضاح شود و با ۶۴ امضاء استیضاح وی، اعلام وصول شد.

احمدی گفت: هفته آینده، فانی در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی به سوالات استیضاح کنندگان پاسخ می دهد و در صورتی که امضاکنندگان حداقل ۱۰ نفر باشد استیضاح وی، به صحن علنی مجلس آورده می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جو مجلس با فانی نیست و اگر هفته آینده، استیضاح در صحن علنی مجلس بود قطعا رای بالایی کسب می‌کرد.

حجت‌الاسلام موسی احمدی خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد، هفته آینده جلسه‌ای غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر آموزش و پرورش انجام شود و نمایندگان واقعا نگران آینده نهاد تعلیم و تربیت هستند.

احمدی ادامه داد: اخیرا چند تذکر نیز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به وزیر آموزش و پرورش داشتم و حتی حضوری نیز به وی در زمینه افزایش حقوق و رفاه و مزایای فرهنگیان تاکید کردم و گفتم همان‌طور که نهاد سلامت دچار تحول شد می‌توان آموزش و پرورش را متحول کرد.

مجلس طرح‌های دیگر برای حمایت از فرهنگیان در دستور کار دارد

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکثر فرهنگیان از حقوق و رفاه پایین خود گلایه دارند، ادامه داد: معلمی که خود نگران معیشت و رفاه باشد چگونه می‌تواند به خوبی فرزندان مردم تربیت کند گر چه با وضع فعلی بسیاری از فرهنگیان از خودگذشتگی می کنند.

حجت الاسلام موسی احمدی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت فعلی، بعید می‌دانم استیضاح‌کنندگان از امضاء خود منصرف شوند و وزیر برنامه‌ای که رضایت حداقلی فرهنگیان داشته باشد ندارد.

احمدی افزود: مجلس شورای اسلامی همزمان با استیضاح وزیر، طرح‌هایی برای حمایت از این قشر زحمتکش جامعه دنبال می‌کند.

استیضاح سیاسی نیست

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا این استیضاح سیاسی است، بیان داشت: استیضاح کنندگان از همه گروه‌های سیاسی هستند.

حجت الاسلام موسی احمدی با بیان اینکه جایگاه معلمان در جامعه بسیار مهم است، گفت: گلایه‌های بسیار فرهنگیان در زمینه حقوق و معیشت، عدم توانمندی وزیر و نگرانی درباره آینده این وزارت خانه حساس و همچنین چندین اداره کل آموزش و پرورش استان ها، با سرپرست اداره می‌شوند ما را بر آن داشته است که برای استیضاح وزیر، بیشتر تلاش کینم.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در پایان تاکید کرد: باید تلاش کنیم در آموزش و پرورش رضایت شغلی ایجاد شود و دولت باید در این زمینه اقدامات سازنده و موثری انجام دهد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی