deny deny

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش    Sanjesh

توحید جعفریان
( پست سازمانی : کارشناس مسئول سنجش)
*****************************************
دکتری(PhD):مهندسی کامپیوتر(Architecture)
کارشناسی ارشد:مهندسی کامپیوتر (Architecture)
کارشناسی :مهندسی کامپیوتر (Software)
-زبان انگلیسی
jafarian.eng1@gmail.com
*****************************************
:Field of Specialization
PhD : Computer Engineering-Architecture
M.SC. : Computer Engineering-Architecture
B.SC. : Computer Engineering-Software







دریافت کد سوابق تحصیلی برای کنکور


Updates آپدیت آنتی ویروس NOD 32


وزیر آموزش و پرورش خبرداد:
بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان در لایحه بودجه 1393/ پیشنهاد فوق‌العاده شغل برای معلمان ابتدایی
وزیر آموزش و پرورش از بازنشستگی پیش از موعد در لایحه بودجه 1393 خبر داد و گفت: پیشنهاد فوق العاده شغل معلمان ابتدایی به معاونت برنامه ریزی ریاست جمهوری ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر،  علی اصغر فانی در حاشیه نشست مشترک روسای هیات های بدوی وادارات ارزیابی عملکرد وبازرسی در باشگاه فرهنگیان تهران، با اشاره به اینکه در سال های اخیر استخدام هایی بر آموزش و پرورش تحمیل شده است، افزود: این استخدام ها تعادل نیروی انسانی و کیفیت بخشی آموزشی را بر هم زد و مشکلات متعددی برای مدیریت بر منابع نیروی انسانی ایجاد کرد.

وزیر آموزش و پرورش، با تاکید بر اینکه بدون برنامه ریزی کاری صورت نمی گیرد، اظهار داشت: با برنامه ریزی می توان از معلمان مازاد دوره راهنمایی تحصیلی و دبیرستان برای تدریس در دوره ابتدایی استفاده کرد.

وی ایجاد انگیزه در بین معلمان ابتدایی را ضروری دانست و تصریح کرد:پیشنهاد فوق العاده شغل برای معلمان دوره ابتدایی به معاونت برنامه ریزی رئیس جمهور ارائه شد و موضوع در حال پیگیری است.

فانی در ادامه خاطر نشان کرد: تا آخر اسفند ماه، سعی خواهیم کرد ساماندهی نیروی انسانی برای سال آینده روی کاغذ انجام و نقل و انتقالات سال آینده تحت تاثیر این ساماندهی قرار می گیرد.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه بازنشستگی پیش از موعد در لایحه بودجه دولت آمده است، افزود: در صورت تصویب این لایحه، نیروهای مازاد با تشویق و امتیاز و البته با انتخاب و اختیارخود از سیستم آموزش و پروش خارج خواهند شد و امیدواریم طی دو سال آینده عدم توازن نیروی انسانی را ساماندهی کنیم.

وی به افزایش 26 درصدی بودجه آموزش و پرورش در سال 1393 اشاره کرد و یادآور شد: در بودجه سال 1393 ردیفی با عنوان کیفیت بخشی دیده شده است که در صورت تامین  اعتبار، وضعیت آموزشی مخصوصا هنرستان ها تقویت خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی