deny deny

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش    Sanjesh

توحید جعفریان
( پست سازمانی : کارشناس مسئول سنجش)
*****************************************
دکتری(PhD):مهندسی کامپیوتر(Architecture)
کارشناسی ارشد:مهندسی کامپیوتر (Architecture)
کارشناسی :مهندسی کامپیوتر (Software)
-زبان انگلیسی
jafarian.eng1@gmail.com
*****************************************
:Field of Specialization
PhD : Computer Engineering-Architecture
M.SC. : Computer Engineering-Architecture
B.SC. : Computer Engineering-Software







دریافت کد سوابق تحصیلی برای کنکور


Updates آپدیت آنتی ویروس NOD 32


ایران و آمریکا

نتایج نظرسنجی جدید موسه گالوپ نشان می دهد که میزان بدبینی به ایران در نزد مردم آمریکا کاهش یافته و دیگر آنها تهران را دشمن شماره یک خود نمی دانند .

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت موسسه نظرسنجی گالوپ، نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد که فقط ۹ درصد مردم این کشور ایران را بزرگ‌ ترین دشمن کنونی ایالات متحده می‌دانند.

این آمار در مقایسه با سال ۲۰۱۴ میلادی هفت درصد کاهش یافته است. در سال گذشته ۱۶ درصد از مردم آمریکا، ایران را دشمن شماره یک کشور خود می دانستند. 

نکته جالب آن است که در سال ۲۰۱۲ میلادی ۳۲ درصد مردم آمریکا، ایران را بزرگ‌ ترین دشمن خود می‌دانستند در حالی که کشورهایی مثل روسیه و کره شمالی در آن سال تنها ۲ و ۱۰ درصد آرا را به خود اختصاص داده بودند.

نظرسنجی سال ۲۰۱۵ گالوپ نشان می دهد که امروز از نگاه آمریکایی‌ ها روسیه بزرگ‌ ترین دشمن ایالات متحده است، با ۱۸ درصد آرا و پس از آن کشورهای کره شمالی با ۱۵ درصد، چین با ۱۲ درصد، ایران با ۹ درصد، عراق با ۸ درصد، کشورهایی که داعش در آن فعال است با ۴ درصد و همین‌ طور سوریه با ۴ درصد قرار گرفته‌ اند.

گالوپ عنوان کرده که این نظرسنجی در روزهای ۸ تا ۱۱ فوریه (۱۹ تا ۲۱ بهمن)  انجام شده است.

نظرسنجی جدید همچنین نشان می‌دهد که اکنون ۴۹ درصد آمریکایی‌ها قدرت نظامی روسیه را تهدیدی حیاتی علیه ایالات متحده می‌دانند در حالی که سال ۲۰۱۴ تنها ۳۲ درصد آمریکایی‌ها چنین نگرشی داشتند. ۴۱ درصد آنها هم قدرت نظامی روسیه را به مثابه تهدیدی مهم، اما نه حیاتی، علیه ایالات متحده فرض می‌کنند.

و در نهایت این که در سال ۲۰۱۵ تنها ۲۴ درصد آمریکایی‌ ها نگاه مساعدی به روسیه دارند در برابر ۷۰ درصدی که نگاهشان مثبت نیست. این در حالی است که دو سال قبل (۲۰۱۳) ۴۴ درصد آمریکایی‌ ها نظر مثبتی نسبت به روسیه داشتند.

گالوپ این نظرسنجی را به صورت تلفنی از ۸۳۷ نفر که بالای ۱۸ سال داشته‌ اند و در ۵۰ ایالت آمریکا و پایتخت آن زندگی می‌ کنند، انجام داده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی