deny deny

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش    Sanjesh

توحید جعفریان
( پست سازمانی : کارشناس مسئول سنجش)
*****************************************
دکتری(PhD):مهندسی کامپیوتر(Architecture)
کارشناسی ارشد:مهندسی کامپیوتر (Architecture)
کارشناسی :مهندسی کامپیوتر (Software)
-زبان انگلیسی
jafarian.eng1@gmail.com
*****************************************
:Field of Specialization
PhD : Computer Engineering-Architecture
M.SC. : Computer Engineering-Architecture
B.SC. : Computer Engineering-Software







دریافت کد سوابق تحصیلی برای کنکور


Updates آپدیت آنتی ویروس NOD 32


نشست خبری رئیس جمهور

رئیس جمهور گفت: در گام دوم مذاکرات حفظ حقوق هسته ای، رفع تحریم ها و تعامل سازنده با جهان به عنوان سه هدف مهم محقق شد .به گزارش خبرنگار مهر، حسن روحانی امروز جمعه ، یک روز پس از تفاهم هسته ای ایران و ۱+۵ در نهاد ریاست جمهوری با مردم سخن گفت .وی در این برنامه که به طور مستقیم از تلویزیون پخش می شد، گفت: امروز روزی است که در خاطره تاریخی ملت ایران خواهد ماند، روزی است که از دیدگاه بنده روز تشکر و سپاس از ملت بزرگ ایران است.

وی ادامه داد: مردم با ایستادگی، استقامت و مقاومت خود گام دیگری در مسیر دستیابی به اهداف بلند ملی برداشته اند. من باید از همه مردم ایران که در طول سالیان گذشته برای حراست از حقوق ملی خود ایستادگی کردند و امروز هم همچنان مقاوم خواهند بود و در آینده نیز این مسیر را ادامه خواهند داد تشکر کنم.

رئیس جمهور تصریح کرد: دولت از آغاز وعده هایی به مردم داده بود و ما همواره به دنبال تحقق آن وعده ها هستیم. یکی از این وعده ها این بود که سانتریفیوژها بچرخد اما زندگی مردم هم بچرخد.

وی تاکید کرد: چرخش سانتریفیوژها زمانی برای ما ارزشمند است که چرخش زندگی مردم هم در جریان باشد و به این هدف بیش از گذشته نزدیک شده ایم.

روحانی تصریح کرد: بعد از تشکیل دولت در طول ۱۰۰ روز اول، دولت در این زمینه گام های اول را برداشت و به توافق اول دست یافت. از آن زمان تا امروز در تلاش برای گام دوم بودیم، این گام با تلاش روزهای گذشته بیشتر به سرانجام رسید و ما گام دوم را برداشتیم.

روحانی گفت: در گام دوم ما هم حفظ حقوق هسته ای را داریم، هم رفع تحریم ها در کنار آن و هم تعامل سازنده با جهان که هر سه برای ما حائز اهمیت است.

رئیس جمهور اضافه کرد: طبق چارچوبی که به آن رسیدیم، توافق پیش رو که گام سوم خواهد بود و همه امیدها به آن است و تا اوایل تیر ماه آن را برخواهیم داشت، گام توافق نهایی است و گام چهارم، گام اجرای توافقات خواهد بود.

۶ قطعنامه شورای امنیت علیه ایران به محض اجرای توافق لغو می‌شود

روحانی ادامه داد: در چارچوب ترسیم شده ۱+۵ پذیرفتند که ایران دارای غنی سازی در خاک خود باشد؛ یعنی آنچه را که تا دیروز می گفتند که غنی سازی در ایران تهدیدی برای منطقه و جهان است، امروز به این نتیجه رسیده است که غنی سازی ایران برای هیچ کسی تهدید نیست.

وی در همین رابطه تاکید کرد: با صراحت می گویم که غنی سازی ما صرفا برای توسعه ایران است و علیه هیچ کشوری تهدید نخواهد بود؛ امروز نیز دنیا به خوبی اذعان کرده که ایران در پی اهداف صلح آمیز خود است.

رئیس جمهور با اشاره به برخی از مفاد فنی تفاهم اخیر با ۱+۵ اظهار داشت: در این چارچوب راکتور اراک با فناوری مدرن تر فعال خواهد شد و فوردو برای همیشه باز خواهد ماند و بیش از هزار سانتریفیوژ در آن مستقر خواهد شد و فعالیت های دیگر هسته ای نیز در آن انجام خواهد شد.

روحانی گفت: در این چارچوب همه تحریم های اقتصادی، مالی و بانکی علیه ایران در روز اجرای توافق لغو خواهد شد؛ در روز اجرای توافق، شش قطعنامه شورای امنیت علیه ایران لغو می شود و همکاری های جدید هسته ای و همکاری در دیگر بخش ها، صفحه جدیدی را با دنیا تجربه خواهد کرد؛ بنابراین در چارچوبی که می‌بینیم، رویکرد این دولت پاسخ داده است.

همیشه اهل تعامل بوده ایم

وی در ادامه تاکید کرد: رویکرد ما این است که در دنیای امروز تهدید دیگران و فشار بر آنها بی ارزش است و همه باید به دنبال برد – برد باشیم؛ یعنی توافقی که به نفع همه و همراه با احترام متقابل و منافع مشترک باشد.

رئیس جمهور ادامه داد: برخی ها فکر می کنند یا باید با دنیا بجنگیم یا تسلیم قدرت ها شویم، اما ما معتقدیم راه سومی است که بر اساس آن ما می توانیم با دنیا تعامل داشته باشیم.

روحانی با اشاره به اظهارات غربی ها که تحریم ها را عامل پای میز مذاکره آوردن ایران عنوان می کنند، تصریح کرد: خودشان هم می دانند که تحریم ها ربطی به مذاکره ندارد؛ چرا که آنها ما را تحریم کرده اند تا تسلیم شویم، اما وقتی دیدند در برابر یک ملت منسجم قرار دارند، گفتند مذاکره به دلیل تحریم بوده است.

وی در همین رابطه گفت: ما که قبل و حین تحریم ها نیز با دنیا تعامل می کردیم و حالا نیز می گوییم که اگر دنیا ما را تکریم کند، ما نیز با تکریم پاسخ آنها را می دهیم و موفقیت اخیر نیز نشانه درست بودن این رویکرد است.

تشکر از ارشادات سخاوتمندانه مقام معظم رهبری و مشورت مسئولان

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اگر به جایی رسیده ایم، در سایه همدلی و هم زبانی و انسجام بوده است، اظهار داشت: در تمام مراحل کار، قدم به قدم شاید کمتر هفته ای گذشت که با دیگر مسئولان مشورت نکرده باشیم.

روحانی افزود: همواره از رهنمودهای مقام معظم رهبری بهره برده ایم و استفاده کرده ایم و ایشان نیز سخاوتمندانه ارشادات خود را در اختیار دولت و تیم مذاکره کننده قرار داده اند.

وی همچنین از کمک های روسای قوای قضاییه و مقننه و همه مسئولانی که در این زمینه در کنار دولت بوده اند، تشکر کرد.

روحانی تصریح کرد: همه این توفیقات در سایه لطف خداوند و توجه ولی عصر (عج) و توجه ویژه فاطمه اطهر (س) بوده و این بانو همیشه ما را یاری کرده اند و خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه مسیر ما مسیر درستی است، اظهار داشت: امروز ملت ما به دنیا نشان داد که علی رغم فشارها در انتخابات ۹۲ حضور یافت و بعد از انتخابات حضور خود را ادامه داد و پشتیبانی خود از دولت برای عبور از مسیرهای دشوار را ادامه داد.

رئیس جمهور در ادامه کنفرانس خبری به چند نکته تاکید کرد و گفت: ما در مذاکرات هسته ای هر آنچه به دنیا گفته ایم، وعده داده ایم و خواهیم داد عمل می کنیم و پای قول خود ایستاده ایم. دنیا بداند ما اهل دروغ و فریب نیستیم و به وعده های خود عمل می کنیم.

شرط رئیس جمهور برای عمل به مفاد موافقتنامه با غرب

روحانی تصریح کرد: البته مشروط به آنکه طرف مقابل هم به وعده های خود عمل کند، هم در این اینجا و هم در نهایت توافق متوازن خواهد بود. اگر طرف مقابل به وعده های خود عمل کند ایران نیز به وعده های خود عمل می کند وگرنه راه انتخاب به روی ملت باز است.

وی مذاکرات هسته ای را پله اول تعامل سازنده با دنیا خواند و گفت: مذاکرات هسته ای پله اول برای رسیدن به تعامل سازنده با جهان است. در دنیای امروز ثبات و توسعه بدون همکاری و هماهنگی امکان پذیر نیست.

 خواستار پایان تنش و خصومت در روابط با برخی کشورها هستیم

روحانی ادامه داد: همکاری و هماهنگی با همه کشورهایی که می خواهند به ملت ایران احترام بگذارند که در این راستا با کشورهایی که رابطه خوبی داریم می خواهیم رابطه صمیمانه تری داشته باشیم و با کشورهایی که رابطه سردی داریم، می خواهیم رابطه بهتری داشته باشیم و با کشورهایی که در روابط دارای تنش و خصومت هستیم، خواستار پایان تنش و خصومت می باشیم. همکاری و تعامل به نفع همه خواهد بود.

رئیس جمهور خطاب به مردم گفت: برای برداشتن موانع در ارتباطات خارجی با دنیا یک گام برداشته ایم که باید در همه زمینه ها گام برداریم.

وی با تاکید بر لزوم رونق کسب و کار گفت: امروز دولت دستش را به سوی فعالان اقتصادی دراز کرده است. ما به رونق اقتصادی، اشتغال، توسعه صادرات غیرنفتی نیازمندیم.

روحانی تصریح کرد: امروز پیام من به ملت ایران، پیام تشکر  و درخواست برای همدلی و همکاری بیشتر برای رونق اقتصادی و روابط خوب اجتماعی است.

خواستار همدلی در رقابت های سالم سیاسی هستیم

رئیس جمهور ادامه داد: همچنین خواستار همدلی در رقابت های سالم سیاسی هستیم. امسال سال انتخابات خواهد بود. امیدواریم همه بتوانیم برای پیشرفت کشور تلاش لازم را انجام دهیم.

وی،  از همه کسانی که در برداشتن این گام تلاش کردند تشکر کرد و گفت: به ویژه از وزیر امور خارجه، تیم مذاکره کننده، رئیس سازمان انرژی اتمی و تیمشان و همه کسانی که در این راه تلاش کردند سپاسگزاری و تشکر می کنم.

روحانی گفت: امیدوارم حمایت ملت و رهبری معظم پشتیبان این مسیر و راه تا موفقیت نهایی باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی