deny deny

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش    Sanjesh

توحید جعفریان
( پست سازمانی : کارشناس مسئول سنجش)
*****************************************
دکتری(PhD):مهندسی کامپیوتر(Architecture)
کارشناسی ارشد:مهندسی کامپیوتر (Architecture)
کارشناسی :مهندسی کامپیوتر (Software)
-زبان انگلیسی
jafarian.eng1@gmail.com
*****************************************
:Field of Specialization
PhD : Computer Engineering-Architecture
M.SC. : Computer Engineering-Architecture
B.SC. : Computer Engineering-Software







دریافت کد سوابق تحصیلی برای کنکور


Updates آپدیت آنتی ویروس NOD 32


نیاز به افزایش ۴۰ درصدی بودجه آموزش وپرورش داریم

معاون توسعه مدیریت آموزش و پرورش با بیان اینکه در سال ۹۵ بودجه آموزش و پرورش ۳۰ هزار میلیارد تومان است، گفت: برای رسیدن به یک آموزش و پرورش مطلوب نیاز داریم بودجه ۴۰ درصد افزایش یابد.به گزارش خبر گزاری مهر، سید محمد بطحایی در همایش هم اندیشی مناطق آموزش و پرورش سراسر استان در بندرانزلی ، اظهارکرد : برای رسیدن به یک جامعه سالم و مطلوب مسیری غیر از آموزش و پرورش وجود ندارد، و آموزش و پرورش عامل اصلی بالندگی و سعادت یک جامعه است.معاون توسعه مدیریت و  پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: با وجود تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در سال‌های گذشته، باز هم در حوزه آموزش و پرورش مشکلاتی وجود دارد و این همان مشکلاتی است که در دهه‌های گذشته از آن صحبت می‌شد.


بطحایی عدم وجود منابع مالی را عمده‌ترین مشکل آموزش و پرورش اعلام کرد و افزود: نبودن منابع کافی موجب می‌شود که برنامه‌ها با کیفیت اجرا نشده و نمی‌توان از معلمان متخصص و حرفه‌ای و با انگیزه در مدارس به صورت مطلوب استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ هزار میلیارد تومان بودجه آموزش و پرورش در سال ۹۵ تعیین شد، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به یک آموزش و پرورش مطلوب نیاز است که این بودجه  ۴۰ درصد افزایش یابد.

بطحایی گفت: نمی‌توان به تنهایی به اعتبارات دولت متکی بود و باید دارایی‌های آموزش و پرورش شناسایی و این دارایی‌ها به سرمایه و سوددهی و ارزش افزوده تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انسانی توانمند یک دارایی بسیار ارزشمند در آموزش و پرورش محسوب می‌شود و یک میلیون نیروی توانمند انسانی از دارایی‌های آموزش و پرورش است.

بطحایی با اشاره به اینکه کار ۷ پروژه ۲۰ سال نیمه تمام  رها شده در سال ۹۴ دوباره به راه افتاده است تصریح کرد: امسال ۱۲ پروژه عمرانی آموزش و پرورش کلید می‌خورد.

وی اداره آموزش و پرورش به‌صورت هیئت امنایی را یک گام مثبت اعلام کرد و افزود: به‌منظور رسیدن به یک آموزش پرورش مطلوب، مدرن و تأثیرگذار گام‌های مثبتی برداشته شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی