deny deny

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش    Sanjesh

توحید جعفریان
( پست سازمانی : کارشناس مسئول سنجش)
*****************************************
دکتری(PhD):مهندسی کامپیوتر(Architecture)
کارشناسی ارشد:مهندسی کامپیوتر (Architecture)
کارشناسی :مهندسی کامپیوتر (Software)
-زبان انگلیسی
jafarian.eng1@gmail.com
*****************************************
:Field of Specialization
PhD : Computer Engineering-Architecture
M.SC. : Computer Engineering-Architecture
B.SC. : Computer Engineering-Software







دریافت کد سوابق تحصیلی برای کنکور


Updates آپدیت آنتی ویروس NOD 32


مصوبه نحوه ترمیم نمره دروس امتحان نهایی دانش آموزان تایید شد

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: مصوبه نحوه ترمیم نمره دروس امتحان نهایی فارغ التحصیلان دوره متوسطه توسط رئیس جمهور تایید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی نوید ادهم با اشاره به مصوبه نهصد و پانزدهمین (۹۱۵) جلسه این شورا، اظهارکرد: در اجرای قانون پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور و به منظور ایجاد زمینه برای ارتقای سوابق تحصیلی دانش آموزان و تاثیر آن در آزمون ورودی دانشگاه‌ها این ماده واحده به تصویب شورای عالی آموزش و پرورش و تایید رئیس جمهور محترم رسیده است.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش تصریح کرد: براساس این قانون به فارغ التحصیلان دوره متوسطه(از سال ۸۴ به بعد) که متقاضی ترمیم و ارتقای نمرات دروس نهایی خود می باشند، اجازه داده می شود صرفا برای یک بار به صورت داوطلب آزاد، ثبت نام کرده و در یکی از نوبت های امتحانی (خرداد، شهریور و دی ماه)، دروس مورد نظر خود را مجددا انتخاب و در آزمون مربوط شرکت نمایند.

وی با اشاره به تهیه شیوه نامه اجرایی این مصوبه توسط وزارت آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد : هزینه های مربوط به برگزاری امتحانات و صدور گواهینامه های لازم بر عهده داوطلبان می باشد .

نظرات  (۳)

سلام از شما خواهشمندم تا در اولین فرصت بعد از ارسال بخش نامه اطلاع رسانی کنید ممنون
سلام ببخشید امسال برای کنکور 95 این طرح ارتقای نمره اجرا میشه؟؟؟ اخه چرا اطلاعات الکی میدید این چ وضعیه صد بارم تو اخبار اعلام کردند ک این طرح اجرا میشه ولی کو پس؟ چرا هیچکس جوابگو نیست؟ متقاضیان باید چیکار کنند الان ما میتونیم امتحان بدیم یا نه ؟ای بابا تکلیف ما رو روشن کنید دیگه اه. به هرجا زنگ زدم و پیگیری کردم هر کی یه چیز میگه من نفهمیدم اخرش میتونم امتحان بدم یا نه ؟توروخدا جواب بدید
پاسخ:
سلام
هنوز بخشنامه ای در این خصوص از طرف وزارت خانه ابلاغ نشده است .
به محض ابلاغ اطلاع رسانی خواهد شد.

احسنت بر دولت تدبیر و امید...جای بسی افتخار و تحسین برای شما وجود خواهد داشت...و این اقدام وزارت آموزش و پرورش می تواند ستاره ی درخشانی در کارنامه ی این وزیر باشد....احسنت بر دولت تدبیر و امید..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی