deny deny

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش    Sanjesh

توحید جعفریان
( پست سازمانی : کارشناس مسئول سنجش)
*****************************************
دکتری(PhD):مهندسی کامپیوتر(Architecture)
کارشناسی ارشد:مهندسی کامپیوتر (Architecture)
کارشناسی :مهندسی کامپیوتر (Software)
-زبان انگلیسی
jafarian.eng1@gmail.com
*****************************************
:Field of Specialization
PhD : Computer Engineering-Architecture
M.SC. : Computer Engineering-Architecture
B.SC. : Computer Engineering-Software







دریافت کد سوابق تحصیلی برای کنکور


Updates آپدیت آنتی ویروس NOD 32


نمایندگان مجلس  در جریان بررسی طرح نظام رتبه بندی معلمان در نهایت با 61 رای مخالف و 99 رای موافق از مجموع 198 رای با تصویب این طرح در صحن علنی مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضاخباز، معاون تقنینی معاون امور پارلمانی رئیس جمهور ضمن مخالفت با طرح مذکور گفت:‌طرح نظام رتبه بندی معلمان مغایر اصول 60،‌ 74 و 75 قانون اساسی است ضمن اینکه با سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و قانون برنامه پنجم توسعه نیز مغایرت دارد.

نمایندگان در پایان با طرح نظام رتبه بندی معلمان با 99 رأی موافق، 61 رأی مخالف و 21 رأی ممتنع از مجموع 198 نماینده حاضر در صحن علنی مخالفت کردند.

عبدالوحید فیاضی سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی قبل از رأی گیری درباره طرح یاد شده، ضمن قرائت گزارش این کمیسیون درباره طرح نظام رتبه بندی معلمان گفت: معلمان سال ها در انتظار تعیین جایگاه خود هستند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی تهیه سند نقشه جامع علمی کشور، تضمین کیفیت تعلیم و تربیت را از الزامات عنوان کرد و درباره اثرات اجرای طرح نظام رتبه بندی معلمان گفت: ارتقاء منزلت اجتماعی، ارتقاء منزلت معلمان و رفع مشکلات معیشت معلمان از اثرات اجرایی طرح مذکور است.

وی ‌ارتقاء سطح دانش و انگیزه معلمان، افزایش اثربخشی آموزش و پرورش و ساماندهی نظام پرداخت در آموزش و پرورش را از دیگر اثرات اجرای طرح نظام رتبه بندی معلمان عنوان کرد و گفت: امروز نظام پرداخت در آموزش و پرورش به درستی صورت نمی گیرد و درجه بندی صحیحی در این راستا وجود ندارد.

فیاضی با بیان اینکه نقش الگویی معلمان در جامعه مهم است  افزود:‌ در سال اقتصاد و فرهنگ که اصالت فرهنگی باید تقویت شود و شعار فرهنگ نیز عملیاتی شود آموزش و پرورش مهمترین دستگاه زیربنایی برای توسعه فرهنگ است. اکنون که بر این باور هستیم از نمایندگان مجلس و همه کسانی که به معلمان توجه دارند تقاضا دارم باید معلمان را به عنوان رکن اصلی تعلیم و تربیت بدانیم.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: در شروع سال جاری و در بهار اقتصاد و فرهنگ پیام روشن مجلس شورای اسلامی به عنوان مجلسی که به معلم عشق می ورزد این باشد که با تصویب این طرح آن را به جامعه فرهنگی کشور تقدیم کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی