deny deny

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش    Sanjesh

توحید جعفریان
( پست سازمانی : کارشناس مسئول سنجش)
*****************************************
دکتری(PhD):مهندسی کامپیوتر(Architecture)
کارشناسی ارشد:مهندسی کامپیوتر (Architecture)
کارشناسی :مهندسی کامپیوتر (Software)
-زبان انگلیسی
jafarian.eng1@gmail.com
*****************************************
:Field of Specialization
PhD : Computer Engineering-Architecture
M.SC. : Computer Engineering-Architecture
B.SC. : Computer Engineering-Software







دریافت کد سوابق تحصیلی برای کنکور


Updates آپدیت آنتی ویروس NOD 32


عجیب ترین جانورانی که در سال ۲۰۱۵ کشف شدند

در سال ۲۰۱۵ که روزهای پایانی آن سپری می شود مجموعه ای نادر و دیدنی از گونه های ناشناخته جانوری کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، Livescience در گزارشی ویژه به معرفی ۱۰ گونه جانوری ناشناخته پرداخته که در سال ۲۰۱۵ در گوشه و کنار جهان شناسایی شدند. این مجموعه طیف گسترده و متنوعی از جانوران را در اندازه های مختلف در برمی گیرد.

میمون عطسه زن

این جانور ناشناخته به واسطه پوزه رو به بالایی که دارد، به راحتی آب باران را دریافت می کند. این میمون که به طرز عجیبی سیاه و سفید است در شمال میانمار ساکن است و جالب اینکه در حین بارش باران می توان عطسه زدن آن را شنید!

کوچکترین حلزون دنیا

این جانور بسیار ریز در جزیره برنو (سومین جزیره بزرگ دنیا) واقع در آسیا شناسایی شده است تا بدین ترتیب عنوان ریزترین حلزون دنیا را از گونه هایی که پیشتر در چین شناسایی شده بودند برباید. این جانور تنها ۷ دهم میلیمتر طول دارد و بر روی تپه های آهکی این جزیره حاره ای زندگی می کند.

پرنده خشونت

اگر می خواهید به یک پرنده وحشتناک فکر کنید، این همان چیزی است که در ذهن متصور می شوید. دانشمندان بقایای پرنده ای به ارتفاع سه متر را کشف کردند که بین ۵۰ تا ۱.۸ میلیون سال پیش در آمریکای جنوبی زندگی می کرده است. در ماه آوریل سال جاری فسیل یکی از این پرندگان در آرژانتین درحالی شناسایی شد که فسیل آن تقریبا ۹۰ درصد دست نخورده باقی مانده بود. این پرنده ۳.۵ میلیون سال قدمت دارد.

زنبور دیوانه

این زنبور از دید دانشمندان در زمره وحشی ترین جانوران روی زمین قرار دارد. این حشره با حمله به سوسکها، سم خود را وارد بدن آنها کرده و در حالی که قربانی همچنان زنده است شروع به خوردن آن می کند.

جاروبرقی در حد و اندازه کرگدن

نام مشخصی برای این پستانداردر نظر نگرفته شده اما بر اساس یافته هایی که از روی بقایای فسیلی آن به دست آمده می توان گفت جانوری بزرگ در حد و اندازه کرگدن بوده که از خرطوم دراز و قدرتمندتش برای خوردن جلبک و علفهای سبز کنار آب استفاده می کرده است. این پستاندار که حدود ۲۳ میلیون سال پیش زندگی می کرده دسته کمی از یک جاروبرقی بزرگ نداشته است.

عنکبوتهای زیبای طاووسی

استفاده از این عناوین بیشتر به خاطر رنگهای روشن و متنوعی است که در ساختار بدنی این دو گونه تازه کشف شده دیده می شود. هر دو گونه تازه کشف شده ساکن استرالیا هستند.

عقرب غول پیکر دریایی

دانشمندان در خلال بررسی نمونه های فسیلی، متوجه بقایای جانوری عجیب شدند که پس از بررسی های بیشتر روشن شد که نوعی عقرب غول پیکر ساکن مناطق آبی جهان بوده است. آنها ابعاد این جانور را که حدود ۴۶۰ میلیون سال پیش زندگی می کرده با انسان مقایسه می کنند.

مار چهار پا

نکته جالب توجه درخصوص این کشف مربوط به محل شناسایی آن می شود. دانشمندان تفاوت گونه این فسیل را با سایر انواع مارها در نمایشگاهی که در شمال برزیل برپا شده بود متوجه شدند. این کشف تاریخی توسط دانشمندی از دانشگاه پورت موث انگلیس صورت گرفت. این مار حدود ۲۰ سانتیمتر طول دارد.

موش صحرایی پوزه خوکی

این جانور نادر ساکن یکی از جزایر اندونزی است. شباهت عجیب پوزه این جانور با خوک موجب شده تا دانشمندان عنوان پوزه خوکی را برای این موش صحرایی انتخاب کنند.

پسرعموی گیاه خوار تیرکس

به طور کلی دایناسور تیرکس تیرانازاروس به دلیل داشتن آرواره های قوی و خوی تهاجمی اش به عنوان یک گونه وحشی و خونخوار از دایناسورها شهرت دارد اما پسرعمویش که به عنوان یک گونه تازه کشف شده محسوب می شود، گیاه می خورده است. این گونه جدید که سه متر طول دارد در شیلی شناسایی شده است.

نظرات  (۲)

۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۴۲ معصومه کریمی
خیلی ممنون، واقعا مطالب جالبی بود.
ممنون از مطالب جالبتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی