deny deny

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش    Sanjesh

توحید جعفریان
( پست سازمانی : کارشناس مسئول سنجش)
*****************************************
دکتری(PhD):مهندسی کامپیوتر(Architecture)
کارشناسی ارشد:مهندسی کامپیوتر (Architecture)
کارشناسی :مهندسی کامپیوتر (Software)
-زبان انگلیسی
jafarian.eng1@gmail.com
*****************************************
:Field of Specialization
PhD : Computer Engineering-Architecture
M.SC. : Computer Engineering-Architecture
B.SC. : Computer Engineering-Software







دریافت کد سوابق تحصیلی برای کنکور


Updates آپدیت آنتی ویروس NOD 32


نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه دولت نباید با طرح رتبه بندی معلمان مخالف می کرد گفت: این طرح یک طرح نسبتا مترقی برای حفظ شان فرهنگیان است و باید مجددا در دستور کار مجلس قرار گیرد.

مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر ضمن ابراز تاسف از عدم رای آوری طرح رتبه بندی معلمان در مجلس گفت: دولت نباید با طرح رتبه بندی معلمان مخالف می کرد، این طرح یک طرح نسبتا مترقی برای حفظ شان فرهنگیان است و باید مجددا در دستور کار مجلس قرار گیرد.

وی افزود: در این طرح یک نظام، همانند نظام اعضای هیات علمی در جامعه فرهنگیان جاری می شود که این اتفاق امر مبارکی است ومنزلت معلمان عزیز رعایت شده و به فرهنگیان انگیزه ی بیشتری برای ارتقا علمی می دهد.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه بیش از 1/1 میلیون جامعه خدوم و زحمتکش فرهنگی کشور نیز باید نظامی شبیه نظام هیات علمی داشته باشد ادامه داد: نقش معلمان در تربیت نسل آینده و معماری تمدن آینده ایران اسلامی بسیار بی نظیر است که هیچ قشری نمی تواند جای آنها را بگیرند از این رو باید با نگاهی متفاوت به این قشر نگریست و منزلت آموزشی آنها را رعایت کرد.

بذرپاش خاطرنشان کرد: قدم نخست برای ارتقا منزلت فرهنگیان، طرح نظام رتبه بندی بود که دولت با آن مخالفت کرد و متاسفانه در مجلس  رای نیاورد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی