deny deny

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش    Sanjesh

توحید جعفریان
( پست سازمانی : کارشناس مسئول سنجش)
*****************************************
دکتری(PhD):مهندسی کامپیوتر(Architecture)
کارشناسی ارشد:مهندسی کامپیوتر (Architecture)
کارشناسی :مهندسی کامپیوتر (Software)
-زبان انگلیسی
jafarian.eng1@gmail.com
*****************************************
:Field of Specialization
PhD : Computer Engineering-Architecture
M.SC. : Computer Engineering-Architecture
B.SC. : Computer Engineering-Software







دریافت کد سوابق تحصیلی برای کنکور


Updates آپدیت آنتی ویروس NOD 32


اولین «نانو اسکوپ اتمی پر سرعت» رونمایی شد

سه دستاورد دانش بنیان که برای اولین بار در ایران ساخته شده اند امروز رونمایی شدند یکی از این محصولات «نانو اسکوپ اتمی پر سرعت» است که قابلیت دیدن مواد در اندازه نانو را فراهم می کند.به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز سه محصول پایان یافته فنی که برای اولین بار در ایران طراحی و تولید شده اند با حضور رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی رونمایی شد.


«نانو اسکوپ اتمی پرسرعت» یکی از دستگاه هایی است که برای اولین بار در ایران توسط شرکت دانش بنیان «آراپژوهش» رونمایی شد. این دستگاه میکروسکوپی است که قابلیت دیدن مواد در اندازه نانو را برای محققان فراهم می کند. همچنین می تواند یک عکس در هر دو ثانیه بگیرد و بدین ترتیب امکان مشاهده و دنبال کردن واکنش های در حال تغییر در مقیاس نانو را میسر می کند.

نانو اسکوپ اتمی پرسرعت که نسخه جدید آن امروز در معرض دید قرار گرفت در زمینه های پزشکی، مهندسی، زیست فناوری، ژنتیک، پاتولوژی و... کاربرد دارد و در فعالیت های تحقیقاتی از ضروری ترین ابزارها به شمار می رود.

یکی دیگر از دستگاه های حمایت شده توسط صندوق نوآوری و شکوفایی که امروز رونمایی شد «کارت پردازشگر سوناری ۶۰ کاناله» است. این دستگاه در انواع سیستم های سوناری یا رادار زیردریایی در زیردریایی ها به عنوان مین یاب، عمق سنج، مانع یاب و... کاربرد دارد.

کارت پردازشگر سوناری ۶۰ کاناله در صنعت دریایی کشور کالایی استراتژیک محسوب می شود و با بومی شدن دانش ساخت آن، امکان تغییر، بهینه سازی و پشتیبانی نیز فراهم می شود.

این دستگاه در شرکت دانش بنیان آرتاویژن طراحی و تولید شده است.

از دیگر دستگاه هایی که در مراسم رونمایی از دستاوردهای شرکتهای دانش بنیان وجود داشت «فلو دیوایدر توربین گاز GEF۹» بود.

فلو دیوایدر قطعه ای است که در توربین های گازی ساخت شرکت جنرال الکتریک وجود دارد و وظیفه آن تقسیم سوخت مایع در این توربین ها است. این توربین ها در صنعت و به خصوص در نیروگاه ها و پالایشگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

تنها کشورهای سازنده این قطعه در دنیا آمریکا، ژاپن و آلمان هستند. مزیت نمونه ساخت داخل نسبت به محصول تولیدی این کشورها این است که این قطعه با توجه به شرایط ایران بهینه سازی شده است.

فلو دیوایدر توربین گاز GEF۹ توسط شرکت دانش بنیان صافات انرژی یزد ساخته شده است.

این سه محصول دانش بنیان برای اولین بار در ایران طراحی و ساخته شده است که توسط صندوق نوآوری و شکوفایی مورد حمایت قرار گرفته اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی