deny deny

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش    Sanjesh

توحید جعفریان
( پست سازمانی : کارشناس مسئول سنجش)
*****************************************
دکتری(PhD):مهندسی کامپیوتر(Architecture)
کارشناسی ارشد:مهندسی کامپیوتر (Architecture)
کارشناسی :مهندسی کامپیوتر (Software)
-زبان انگلیسی
jafarian.eng1@gmail.com
*****************************************
:Field of Specialization
PhD : Computer Engineering-Architecture
M.SC. : Computer Engineering-Architecture
B.SC. : Computer Engineering-Software







دریافت کد سوابق تحصیلی برای کنکور


Updates آپدیت آنتی ویروس NOD 32


مهدی هاشمی

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از انتشار خبر راهی شدن مهدی هاشمی به زندان اوین در روز یکشنبه، دفترسخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد: در پی محکومیت مهدی هاشمی بهرمانی معروف به هاشمی رفسنجانی به جرم اختلاس، ارتشا و مسایل ضد امنیتی و قطعیت حکم نامبرده در دادگاه تجدیدنظر پس از طی مراحل اداری، حکم به مرحله اجرا درآمد و متهم بعد از ظهر امروز ۱۸ مرداد ۹۴ جهت تحمل محکومیت ۱۰ ساله به زندان اوین معرفی شد.

بر اساس این گزارش، مهدی هاشمی که برای اجرای حکم خود مقابل زندان اوین حاضر شده بود پس از خداحافظی با اعضای خانواده‌اش و برخی از همراهانش وارد زندان اوین شد. در این مراسم خداحافظی فاطمه و محسن هاشمی، عفت مرعشی، علیزاده‌طباطبایی و سید وحید ابوالمعالی وکلای مهدی هاشمی او را همراهی می کردند.

مهدی هاشمی در بدو ورود به محوطه مقابل اوین متنی را در جمع خبرنگاران قرائت کرد. وی خطاب به خبرنگاران گفت:  ملت بزرگ و فهیم ایران! اکنون که بر اساس حکم محاکم قضایی برای تحمل کیفری که آن را عادلانه و قانونی ندانسته بلکه اغراض سیاسی را در آن عامل اصلی می‌دانم مهیا گشته‌ام، به عنوان یک عضو خانواده بزرگ انقلاب اسلامی که همواره در خدمت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بوده و خواهم بود به منظور صیانت و دفاع از حیثیت و شخصیت مبارز ، نستوه،‌ خستگی‌ناپذیر یار دیرینه و وفادار حضرت امام خمینی(ره) و همراه و وفادار همیشگی مقام معظم رهبری، پدر بزرگوارم و با توجه به عدم پذیرش خواست اینجانب مبنی بر علنی برگزار شدن دادگاه بار دیگر درخواست اجازه پخش کامل و بدون حاشیه کلیه جلسات محاکمه اینجانب از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را داده‌ام و امیدوارم که این تقاضا مورد پذیرش واقع شود. رجاء واثق دارم که این اقدام از سوءاستفاده افراد افراطی و مغرض در ضربه زدن به یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران پیشگیری خواهد کرد.

سهراب سلیمانی مدیرکل زندانهای استان تهران هم در گفتگو با مهر گفت: این متهم همانند سایر متهمان بعد از ورود به دادسرای اوین حکمش را تحویل گرفت و وارد زندان شد و رفتار با این متهم همانند سایر متهمان خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی