deny deny

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش    Sanjesh

توحید جعفریان
( پست سازمانی : کارشناس مسئول سنجش)
*****************************************
دکتری(PhD):مهندسی کامپیوتر(Architecture)
کارشناسی ارشد:مهندسی کامپیوتر (Architecture)
کارشناسی :مهندسی کامپیوتر (Software)
-زبان انگلیسی
jafarian.eng1@gmail.com
*****************************************
:Field of Specialization
PhD : Computer Engineering-Architecture
M.SC. : Computer Engineering-Architecture
B.SC. : Computer Engineering-Software







دریافت کد سوابق تحصیلی برای کنکور


Updates آپدیت آنتی ویروس NOD 32


ایران خواستار لغو تحریم های تسلیحاتی است/ تفاهم کلی برای زمان بندی لغو تحریم ها

شمارش معکوس برای رسیدن به توافق احتمالی بین ایران و 1+5 در حالی آغاز شده که به نظر می رسد این مذاکرات ظرف فردا تا پس فردا به نتیجه نهایی ختم شود.

به گزارش خبرنگار عصرایران، دور نهایی مذاکرات ایران و 1+5 در وین در حال انجام است و طبق قرارهای قبلی مقرر بوده این مذاکرات امروز سه شنبه به نتیجه برسد اما پیگیری های خبرنگار عصرایران حاکی است که به احتمال قوی امروز دود سفید از هتل کوبورگ محل برگزاری مذاکرات دیده نخواهد شد و این مذاکرات تا پنجشنبه تمدید می شود.

یک منبع نزدیک به تیم هسته ای در گفتگو با خبرنگار عصرایران مذاکرات دیروز عصر و شب وزیران خارجه 7کشور را مثبت توصیف و در عین حال تاکید کرد:یکی از مهم ترین نقاط اختلافی که در جلسه روز دوشنبه تاحدودی درباره آن رایزنی و نظر ایران مورد تاکید قرار گرفته مسئله تحریم های تسلیحاتی است که مطابق با قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در چارچوب تحریم هسته ای قرار دارد و بر همین اساس می بایست لغو شود.

جلسه دیروز وزیران خارجه 7 کشور تا ساعت یک بامداد امروز ادامه داشته و تا ساعاتی بعد هم این نشست ها در سطح کارشناسی ادامه یافته است و بر اساس اطلاعات به دست آمده در خصوص لغو تحریم های تسلیحاتی فضا مثبت تر از قبل بوده است.

ایران عقیده دارد قطعنامه 1747 که تحریم های تسلیحاتی بر ایران مترتب کرده یک قطعنامه هسته ای است و طبق توافق ژنو و تفاهم لوزان که بر لغوکلیه قطعنامه های هسته ای و لغو تحریم های مرتبط با آن تاکید شده می بایست ملغی اعلام شود.

این در حالی است که بر اساس اخبار دریافتی از منابع آگاه در وین،ایران و 1+5 به چارچوبی برای زمان بندی لغو تحریم ها دست یافته اند که اتفاقی قابل تامل در راستای رسیدن طرفین به توافق ارزیابی می شود و به این ترتیب یک مانع اصلی در راه توافق از پیش رو برداشته شده است.

بر اساس اخبار دریافتی فضای مذاکرات رو به پیشرفت است اما تاکنون چشم اندازی برای زمان رسیدن طرفین به توافق به چشم نمی خورد اما پیش بینی می شود تا پنجشنبه فضا به شکل مشخصی برای اعلام نتایج مذاکرات فراهم شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی