deny deny

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش    Sanjesh

توحید جعفریان
( پست سازمانی : کارشناس مسئول سنجش)
*****************************************
دکتری(PhD):مهندسی کامپیوتر(Architecture)
کارشناسی ارشد:مهندسی کامپیوتر (Architecture)
کارشناسی :مهندسی کامپیوتر (Software)
-زبان انگلیسی
jafarian.eng1@gmail.com
*****************************************
:Field of Specialization
PhD : Computer Engineering-Architecture
M.SC. : Computer Engineering-Architecture
B.SC. : Computer Engineering-Software







دریافت کد سوابق تحصیلی برای کنکور


Updates آپدیت آنتی ویروس NOD 32


پلیس آمریکا

خشونت پلیس آمریکا علیه مردم این کشور و کشته شدن بی دلیل افراد توسط پلیس تبدیل به امری عادی شده بطوریکه با وجود گذشت نزدیک به ۱۷۰ روز از سال جدید میلادی، پلیس این کشور فقط در ۹ روز آدم نکشته است.

گروه بین الملل - عبدالحمید بیاتی: شنبه دهم ژانویه، سه شنبه ۲۰ ژانویه، یکشنبه اول فوریه، چهارشنبه ۱۸ فوریه، شنبه ۲۸ مارس، جمعه اول می، شنبه ۹ می، دوشنبه ۱۸ می، و شنبه ۲۴ می سال ۲۰۱۵ روزهایی هستند که در آنها پلیس آمریکا کسی را نکشته است. 

این جمله به آن معناست که در هر روز از سال جاری میلادی پلیس آمریکا مرتکب قتل شده است. این آمار توسط موسسه ای که نقشه خشونت های پلیس آمریکا را منتشر کرده مشخص شده و در روزنامه ایندیپندنت منتشر شده است. 

به نوشته ایندیپندنت از سال ۲۰۰۹ میلادی تا ماه می ۲۰۱۶ در مجموع سه هزار و ۶۶۷ نفر در امریکا بدست پلیس این کشور کشته شده اند که دو هزار و ۸۵ مورد از این قتل ها قانونی بوده است. 

در ۲۴ روز ابتدای سال ۲۰۱۵، ۵۹ نفر با شلیک پلیس ایالات متحده کشته شدند و این در حالی است که تعداد کشته‌شدگان با شلیک پلیس در انگلستان و ولز در طول ۲۴ سال گذشته، مجموعاً ۵۴ نفر بوده است. بر اساس آمارهای موجود سیاه پوستان بیشترین تعداد مقتولانی که بدست پلیس آمریکا کشته شده اند را تشکیل می دهند. میزان کشته شدن سیاه پوستان در امریکا بدست پلیس ۳.۴۵ نفر به ازای هر یک میلون نفر است. در اسپانیایی تبارهای مقیم آمریکا این آمار ۱.۴۶ نفر به ازای هر یک میلیون نفر بوده و در میان سفیدپوستان این کشور آمار ۱.۲۶ درصد به ازای هر یک میلیون نفر ثبت شده است. 

از سوی دیگر آمار منتشر شده توسط «اف بی آی» (پلیس فدرال آمریکا) نشان می دهد که در دهه نخست قرن ۲۱ در ایالت های آمریکا به استثنای «فلوریدا» که یکی از ناامن ترین ایالت های این کشور است، حدود ۱۷۰ هزار نفر به قتل رسیده اند.

هر چند به دلیل در دسترس بودن سلاح گرم در آمریکا تعداد زیادی از شهروندان این کشور بدست یکدیگر کشته می شوند اما پلیس ایالات متحده نیز نقش بسزایی در کشتار مردم آمریکا دارد و در این امر به نوعی رکوردار است. 

برای مثال در ۲۴ روز ابتدای سال ۲۰۱۵، ۵۹ نفر با شلیک پلیس ایالات متحده کشته شدند و این در حالی است که تعداد کشته‌شدگان با شلیک پلیس در انگلستان و ولز در طول ۲۴ سال گذشته، مجموعاً ۵۴ نفر بوده است. 

نبود آمار دقیق کشته شدگان در آمریکا سبب شده  تا فعالان اجتماعی خود دست به کار شوند و با راه اندازی سایتهایی به جمع آوری اطلاعات قربانیانی بپردازند که به ضرب گلوله پلیس کشته شدند. این آمارها نشان می دهد که بطور میانگین (آمار ثبت شده به همراه گزارش های محلی) سالیانه ۹۲۸ نفر توسط پلیس آمریکا به قتل می رسند این در حالیست که تعداد غیرنظامیان آمریکایی کشته شده در عملیات تروریستی در تمام نقاط جهان در یک سال تنها ۱۶ نفر است که نشان می دهد خطر پلیس آمریکا برای مردم این کشور بیش از خطر تمام گروهکهای تروریستی مانند داعش و القاعده و غیره است.

در همین راستا  هافینگتون پست در مقاله ای با تیتر «کشتار ادامه دارد» اعلام کرد که طبق آمارهای دقیق در سه ماه نخست سال ۲۰۱۵ پلیس آمریکا ۲۱۷ نفر از شهروندان را به قتل رسانده است.

مدیر اف بی آی نیز چندی پیش در  یک سخنرانی در دانشگاه جورج تاون گفته بود که هیچ اطلاعاتی در مورد تعداد افرادی که مورد اصابت پلیس قرار می گیرند ندارد و این وضعیت را مسخره توصیف کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی