deny deny

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش Sanjesh

**************************

سنجش    Sanjesh

توحید جعفریان
( پست سازمانی : کارشناس مسئول سنجش)
*****************************************
دکتری(PhD):مهندسی کامپیوتر(Architecture)
کارشناسی ارشد:مهندسی کامپیوتر (Architecture)
کارشناسی :مهندسی کامپیوتر (Software)
-زبان انگلیسی
jafarian.eng1@gmail.com
*****************************************
:Field of Specialization
PhD : Computer Engineering-Architecture
M.SC. : Computer Engineering-Architecture
B.SC. : Computer Engineering-Software







دریافت کد سوابق تحصیلی برای کنکور


Updates آپدیت آنتی ویروس NOD 32


روحانی در گفت‌وگو با تلویزیون چین:
رئیس جمهوری گفت: اگر آمریکا عملاً از مسیر خصومت با ملت ایران بازگردد و گذشته را جبران کند، شرایط جدیدی برای آینده دو ملت قابل پیش‌بینی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن روحانی رییس‌جمهوری شامگاه چهارشنبه در مصاحبه با شبکه خبری CCTV چین در شانگهای و در پاسخ به سوال خبرنگار این شبکه درباره روابط ایران و آمریکا خاطر نشان کرد: مردم ایران در سال های گذشته مشکلات فراوانی از بابت سیاست‌های خصمانه آمریکا متحمل شدند و انتظار دارند سیاستمداران کاخ سفید اعلام کنند که نمی‌خواهند مناسبات و رفتار گذشته خود را در زیر پا گذاشتن منافع آنان تکرار نمایند.

روحانی با بیان اینکه ملت ایران به دنبال حقوق مسلم خود در عرصه نظام بین‌المللی است و نه انتقام‌گیری از خصومت‌های دولت آمریکا، تصریح کرد: آمریکا باید در مسیر احترام به حقوق ملت ایران گام بردارد و در عین حال نسبت به جبران خسارت‌هایی که به ایران وارد کرده متعهد باشد، زیرا مردم ما چون گذشته با ملت آمریکا مشکل نداشته و نخواهند داشت.

رییس‌جمهوری تصریح کرد: تنها در سایه تحقق این خواسته ملت ایران می‌توان امیدوار بود که شرایط جدیدی در آینده برای گفت‌وگوی نمایندگان دو ملت ایجاد شود.

روحانی در پاسخ به سوالی پیرامون تحریم ایران گفت: تحریم راه نادرست غرب علیه ایران بود. اگر چه مضرات بسیاری برای مردم داشت، اما اراده، استقامت و ایستادگی ملت ایران را برای دفاع از حقوق خود اثبات کرد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به اینکه تحریم‌ها اراده و استقلال ملت ایران را ثابت کرد، گفت: راهی جز گفت‌وگوی منطقی از موضع برابر وجود نداشته و توافق نهایی با ۱+۵ در صورت اراده و حسن نیت طرف مقابل در دسترس است.

رییس شورای‌عالی امنیت ملی درباره مذاکرات اخیر ایران با ۱+۵ در وین گفت: تدوین سند نهایی کار سخت و پیچیده‌ای است، مسائل مهمی مورد بحث قرار گرفته و اگر به نتیجه ملموس منتج نشده بخاطر اهمیت این سند است.

روحانی با ابراز امیدواری نسبت به توافق نهایی ایران با ۱+۵ گفت: طرف مقابل باید اراده و حسن نیت بیشتری از خود برای حل و فصل مذاکرات نشان دهد. در این دوره از مذاکرات هم بهتر می‌توانستند عمل کنند، هر چند دیر نشده و تا پایان تیر (جولای) زمان برای دستیابی به این سند وجود دارد.

رییس‌جمهوری با بیان اینکه ملت ایران امروز در مسیر خودکفایی قرار گرفته است، گفت: تحریم‌ها دیگر اثرگذار نیست و به ضرر دو طرف تمام می‌شود.

روحانی با بیان اینکه تنها راه صحیح احترام به حقوق ملت ایران و گفت‌وگو از موضع برابر است، تصریح کرد: اکنون ۱+۵ و دیگر کشورها به خوبی می‌دانند که راهی جز مذاکره منطقی وجود ندارد.

رییس‌جمهوری در خصوص مناسبات تهران – پکن هم گفت: گسترش روابط با چین به عنوان یک قدرت بزرگ آسیایی که در عرصه اقتصادی، فناوری و علمی دستاوردهای بزرگی داشته و ایران به عنوان کشوری قدرتمند در منطقه خلیج فارس، قفقاز و آسیای میانه به نفع هر دو ملت، آسیا و جهان است.

روحانی با بیان اینکه در حال حاضر چین بزرگترین شریک تجاری ایران است، گفت: انتظار این است که در سال‌های آینده روابط دو کشور در همه زمینه‌ها بیش از پیش توسعه یابد.

رییس‌جمهوری در پاسخ به سوالی در خصوص روابط دنیای اسلام با غرب، گفت: متأسفانه در سال‌های اخیر به دین مبین اسلام ظلم شد و افراط‌گرایان اسلام را واژگون معرفی کردند، در حالی که اسلام دین رحمت و دین مسالمت با سایر ادیان است.

روحانی با بیان اینکه عدالت و حسن نیت می‌تواند منجر به ایجاد ثبات و صلح و رشد ارزش‌های اخلاقی در جوامع شود، افزود: در دوره مسئولیت خود تلاش می‌کنم، فرهنگ والای اسلام و تمدن بزرگ ایران را به دنیا معرفی کنم و با افراط و افراطی‌گری مبارزه نمایم.

رییس‌جمهوری تصریح کرد: بر این اساس دولت به نمایندگی از ملت ایران طرح جهان عاری از خشونت (WAVE) را در مجمع عمومی سازمان ملل ارائه کرد که امروز نیز در بیانیه پایانی اجلاس سیکا مورد تأکید همه اعضا قرار گرفت.

رییس‌جمهوری همچنین در پاسخ به سوالی پیرامون تحولات سیاسی در ایران بویژه پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته گفت: پیام مردم ایران اعتدال بود که به عنوان گفتمان شعار انتخاباتی بنده انتخاب شد.

روحانی گفت: هدفی که ملت ایران برگزیده است ایجاد فضایی آرام برای پیشرفت در داخل و کمک به ثبات در منطقه آشوب‌زده خاورمیانه است.

رییس‌جمهوری گفت: ایران نقش خود را برای صلح و ثبات در منطقه ایفا کرده و هر کشوری که به حقوق ملت ایران احترام بگذارد، حاضر به تعامل با آن کشور براساس احترام متقابل هستیم تا در چارچوب منافع ملی تنش‌ها را از بین ببرده و برای اعتمادسازی تلاش کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی